FANDOM

Zasiedzenie występuje w chwili, gdy wykonujemy jedną czynność lub przebywamy w jednym miejscu przez dłuższy czas. Na przykład jazda na łyżwach przez trzy godziny jest zasiedzeniem, ale żeby zasiedzieć się w Empiku wystarczyłoby trzydzieści minut. Czego wnioskiem jest, że czas od kiedy następuje zasiedzenie jest nierówny dla różnych sytuacji i miejsc.

Zasiedzenie samo w sobie jest spadkiem energii i zainteresowania, przez przebywanie w jednym miejscu/wykonywanie tej samej czynności. Obniża się również entuzjazm i radość tymczasowa - niezwiązana z ogólnym stanem szczęścia człowieka, lecz chwilowym podnieceniem i uniesieniem. Brachol przeskakując z lokacji/czynności może utrzymać przez cały dzień zainteresowanie i zaangażowanie tym co robi.

Przykłady zasiedzeńEdytuj

  • Pobyt w KFC dłużej niż godzina, jedząc posiłek wart 3 zł
  • Uczęszczanie do szkoły ponad trzy lata
  • Pobyt w szkole trzy godziny
  • Niewychodzenie z domu dłużej niż dwa dni
  • Wizyta u plebsu z niską sumą profitów więcej niż godzina
  • Podróż jednym autobusem trzydzieści minut
  • Seks w jednej pozycji[potrzebne źródło]

Unikanie zasiedzeniaEdytuj

Dobrym pomysłem na unikanie sytuacji zasiedzenia jest świadoma kontrola sytuacji, zachowując przy tym spontaniczność. Wzorowym przykładem jest imprezowanie. Zabawa może zacząć się w klubie, a przejść w trzy inne miejsca, kończąc 10km pod Warszawą, tzw. afterparty.