FANDOM

Bez zaangażowania nie ma oddania. Człowiek nastawiony na sukces, który nie lubi tracić czasu na coś, co się nie uda nie jest w stanie oddać się rzeczom/sprawom/ludziom, jeśli się nie zaangażuje.

  • nie napisze książki bez emocjonalnego zaangażowania w jej powstawanie
  • nie będzie dobrym pracownikiem
  • spalenie psa na ognisku będzie wydawać mu się kompletnym bezsensem. Dopiero angaż emocjonalny jest w stanie sprawić, że tego dokona.

Zaangażowanie w związkuEdytuj

Wiele ludzi boi się zaangażować w związek, jeśli są przekonani, że sytuacja prowadzi donikąd(myślenie zorientowane na przyszłość). Dlatego w momencie, gdy uświadamiają sobie(wyzwalacz), że utkwili w martwym punkcie, wycofują się lub proponują partnerstwo seksualne.

Na dłuższą metę związki bez zaangażowania nie mają racji bytu i powinny się rozpaść - im wcześniej tym lepiej. Dobrym rozwiązaniem są Kominkowe sto dni na miłość, po których partnerzy świadomie rozchodzą się bez żalu i szantaży emocjonalnych.

Dla amatorów manipulacji manewrowanie zaangażowaniem jest atrakcyjną zabawą. Mogą udać zaangażowanie w celu uzyskana profitów. Jednak w momencie, gdy chodzi o seks, jest to kurewsko niebraterskie i godne potępienia. Albowiem każdy, kto udaje zaangażowanie względem drugiej osoby w celu korzyści seksualnych jest skurwielem, który nie potrafi dobrać się do majtek w inny sposób. Cytat dotyczy zachowań wobec ludzi świadomych.

Zaangażowanie w pracyEdytuj

Jeśli komuś nie zależy na pracy, będzie wykonywał ją byle jak i na odwal się. Im bardziej będzie zaangażowany, tym szybciej może osiągnąć awans/premię. Należy pamiętać, że prawie każdy zaczynał(nie mając znajomości i bogatych rodziców) jako pomocnik/stażysta. Rozgarnięci i zaangażowani pomocnicy szybko mogą się stać kimś więcej, ale muszą wiedzieć, że tego chcą, czyli zaangażować się i w następstwie oddać wykonywanej pracy.

Problem młodych ludzi z wyborem kierunku karieryEdytuj

Ludzie świadomi w tej kwestii, zdają sobie sprawę, że nie ma znaczenia jaki rodzaj kariery wybiorą na całe życie, a ma znaczenie, czy się zaangażują w jej rozwój. Oczywiście nie każdemu dane jest pracować w gastronomii, ale większość branży jest bez znaczenia. Można być grafikiem w firmie reklamowej albo robić retusze zdjęć. Mała różnica, prawda?

Nieświadomy plebs tego nie rozumie i skacze z branży, profesji, zmieniają cały czas swój zawód, zamiast znaleźć punkt zaczepienia i się zaangażować.