FANDOM

Trudna sytuacja życiowa postawiona przed nami do wykonania. Wyzwanie może zostać rzucone przez kogoś lub możemy narzucić je sobie sami.

Mając przed sobą wyzwanie należy pamiętać że całe życie składa się z sukcesów i porażek. Błędy i kompromitacje też mają swój sens i pozwalają nam zdobyć życiowe doświadczenie. Każdy popełnia błędy mniejsze lub większe, sztuką jest jednak wyciągać z nich wnioski na przyszłość. Najgorsze to nie robić nic, nie próbować i poddać się lękom, gdyż wtedy nasilają się i sami stwarzamy dla siebie więzienie, i wyzwanie któremu nie będziemy w stanie podołać.

Generalnie zasada jest taka - podjęcie wyzwania da nam szansę na sukces lub porażkę. Nawet ona nie sprawi, że świat się zawali nam na głowę. Nie podjęcie wyzwania (nie licząć przypadku gdy świadomie ocenimy sytuację i bilans zysków/strat będzie ujemny) równa się porażce - nigdy nie dowiemy się czy mogliśmy odnieść sukces.

PrzykładyEdytuj

Skrzydłowy rzuca wyzwanie koledze, by poderwał dziewczynę siedzącą przy barze. Kobieta jest bardzo atrakcyjna, co podwyższa ryzyko niepowodzenia, zwiększając efekt wyzwania.

Zauroczenie w fajnej dziewczynie i nie podejmowanie żadnych kroków by ją poderwać. Równa się to nie podjęciu wyzwania, które może sprawić że przez długi czas będziemy się dołować rozmyślaniami w stylu "co by było gdyby". Dalsze skutki to chorobliwa masturbacja, depresja, i na końcu samobójstwo.