FANDOM

Polega na wchłonięciu cennych, niematerialnych rzeczy, która mogą lecz nie muszą mieć wartość dla osoby na której została zastosowana ta umiejętność. Wyssanie profitów dzieli się na:

DestrukcyjneEdytuj

Cel zostaje obdarty z tego co jest cenne dla biorcy, i może prowadzić do profitów i korzyści. Po zastosowaniu tego efektu, cel nie mając w puli nic przydatnego zostaje porzucony i zapomniany przez biorcę.

LitościweEdytuj

Cel zostaje obdarty z tego co jest cenne dla biorcy podobnie jak w poprzednim przypadku, lecz tym razem po zastosowaniu efektu cel nie zostaje porzucony, lecz dryfuje w pobliżu biorcy, który postanawia zachować go na wypadek gdyby pojawiło się coś co może zostać wyssane. Wykorzystaje dawcę jako pustą skorupę, z którą można zrobić cokolwiek, ponieważ biorcy nie zależy na nim.

KorelacyjneEdytuj

Na zasadzie symbiozy, gdy dwoje ludzi czerpie współzależne korzyści z relacji. Np. związek partnerski, przyjaźń, czy seks - przyjaźń. Taka sytuacja jest dobra ze względu na wspólny rozwój i możliwość konsultacji. Poza tym odbywa się to w pozytywnym nastroju, który sprzyja nauce i wysysaniu profitów.

Niestety możliwe jest to tylko między osobami świadomymi bądź nie-plebsem. Wynika to z tego, że trzeba szanować drugą osobę, udostępnić i otworzyć siebie na wysysanie. Należy zaakceptować fakt, że druga osoba będzie czerpać korzyści ze znajomości z naszą osobą.

Przykłady:

  • Nieodpłatna usługa fotografowania ślubu w zamian za możliwość wykorzystania zdjęć do portfolio
  • Dziewczyna dająca dupy za buty.