FANDOM

Jest to partner, z którym nie jest się w stałym związku. Oboje spotykają się, dobrze im się rozmawia, mają wspólne zainteresowania. Z pozoru to zwykli znajomi, z tą różnicą że ze sobą sypiają. Jest to świetne rozwiązanie, dla singli, którzy nie mają czasu na trwałą relację. Stanowi to świetną alternatywę od poszukiwania przygód na jedną noc, dla rozładowania potrzeb seksualnych.

Na taką relację decydują się głównie ludzie młodzi i ci w wieku średnim, którzy chcą korzystać z życia, a jednocześnie mają jasne i klarowne pojęcie czego potrzebują. Takie postanowienia sprawiają, że rzadko kiedy takie relacje można zaobserwować wśród plebsu.

ZaletyEdytuj

Jedną z głównych zalet jest brak zobowiązań w takiej relacji. Oprócz tego partnerzy nie muszą budować między sobą więzi, zaufania i intymności, tylko mogą przystąpić do igraszek w każdej chwili która im odpowiada. W takiej ralacji zwykle panuje obustronna potrzeba seksu, która jest skrzętnie wykorzystywana. Dobry regularny seks, stabilizacja bez wysiłku wkładania czegoś w relację. Nie trzeba niczego obiecywać, znosić humorów partnera czy kontaktować się z jego rodziną.

Obie strony mogą jasno ustalić zasady, a spontaniczne spotkania w zależności od potrzeb. Panuje pomiędzy nimi wzajemny szacunek, sympatia, brak zazdrości i kłopotliwych pytań. W razie zmiany sytuacji życiowej - pokojowe rozwiązanie umowy.

Podsumowując taka relacja ma wszystkie zalety stałego związku, natomiast żadnych jego wad.

ZagrożeniaEdytuj

Zagrożeniem w takim układzie jest gdy jedna ze stron zacznie żywić jakieś uczucie. Wtedy nie można tak łatwo rozwiązać umowy, a odrzucony partner będzie nieszczęśliwy. Jednak świadoma osoba zdaje sobie sprawę na jakich relacjach działa taki związek, i może co najwyżej tęsknić za łatwym seksem.