FANDOM

Ludzie w całym swoim życiu zawsze idą na skróty. Największym skrótem jest samobójstwo.

Przykłady samobójstwaEdytuj

  • Umarł człowiek i nikt nie wie co mu strzeliło do głowy
  • Skok na główkę
  • Nauka latania, skacząc z wieżowców
  • Drzemka na torowisku w sobotę
  • Wciągnięcie pigułki gwaltu uchem

Przyczyny samobójstwaEdytuj

Aby dokonać samobójstwa niezbędny jest wyzwalacz. Sytuacja zewnętrzna, która zwolni w człowieku mechanizm obrony swojego życia. Dlatego depresja sama w sobie rzadko kiedy prowadzi do śmierci. Jest to raczej śmierć przez wykończenie, nieraz wieloletnie, jak rak.

Samobójstwo z miłościEdytuj

Czasem w związku jedna ze stron może użyćszantażu emocjonalnego, i grozić samobójstwem. Należy pamiętać że w momencie porzucenia to nie jest nasz problem. Taka osoba to zwykły pasożyt, upierdliwy jak czyrak na dupie, powininna zdychać w bólu tęsknoty. A niech się rzuca z mostu, wpada pod pociąg, i podcina żyły. Jej życie, jej decyzje.

Pamiętaj, nie bój się odejść, nie trwaj dłużej w beznadziejnym związku z toksyczną kobietą. Nie wolno marnować życia, budząc się u boku całkowicie uzależnionego od nas ścierwa. Nie bój się odejść, w szczególności jeśli ten ktoś Ci grozi odebraniem sobie życia. To nie Twoja wina, jeśli bliska osoba zrobi sobie krzywdę. Producent noży nie odpowiada za skaleczenia, producent pistoletów nie odpowiada za niewinne ofiary. Oni dają tylko narzędzie, które można wykorzystać w dowolny sposób. Odchodząc, dajesz narzędzie w postaci wolnej woli. Nie Ty pociągasz za spust i nawet jeśli swoim odejściem czynisz komuś krzywdę, to pamiętaj, że masz tylko jedno krótkie życie i jeszcze krótszą młodość, którą należy przeżyć jak najlepiej.

I to najlepiej z dala od kogoś, kto przeszkadza Ci w życiu. On przecież nie chce twojego szczęścia, bo ty już wiesz, że szczęście jest tam, gdzie go nie ma. Oni kochają wyłącznie samych siebie i swoją egoistyczną potrzebę posiadania ciebie na własność.