FANDOM

Uważam, iż nie wolno myśleć, że pocałunek nic nie znaczy. Należy rozgraniczyć pocałunek dla zabawy od pocałunku, który ma coś znaczyć. Przecież pocałunek "dla zabawy" może okazać się pocałunkiem, który coś zmienia. Podejście z góry zakładające, że pocałunek w okolicznościach, że tak powiem luźnych, (żadna randka etc.) nic nie znaczy, jest nieodpowiedni. Od tego prosta droga do roli Barneya, który owszem posuwa laski, ale nie ma szczęścia pomiędzy tym. Ja nauczyłem się, że pocałunek nic nie znaczy wtedy, gdy tego chcemy. Lecz kiedy obie strony czują się atrakcyjnie, jest klimat, pewne napięcie, zmysłowość, pożadanie wtedy wszystko nabiera dodatkowego smaczku i jest przyjemniej. Ta nutka pikanterii wydaje się mieć duże znaczenie (przykład z house of lies - ten kolo z grupy czarne włosy - jest wirtuozem podrywu w takim sensie, że bazuje na emocjach. To znacznie lepsze podejście niż bazowanie na sztucznych maskach i dobrych tekstach jak Barney) kontynuując pocałunek z tą nutą tajemniczości ("co dalej, to był jednorazowy wyskok, co sobie myśli druga strona itp itd") jest bardziej wartościowy, gdyż nie jest załatkowany, i może być zarówno nic nie znaczącym wyskokiem jak i wstępem do romansu, jakiegoś układu (sex friend?) albo cokolwiek innego. Uważam że całować trzeba zawsze, tylko nigdy nie określać sie otwarcie z tym co to oznacza.

Pocałunek jako trigger.