Wikia

Bropedia

Masturbacja

Dyskusja0
136stron na
tej wiki

Masturbacja (inaczej: onanizm, samogwałt, walenie konia, robienie sobie dobrze, spuszczanie z krzyża, marszczenia freda, trzepanie kapucyna, jechanie na ręcznym, tapirowanie muczachedina, walenie gruchy, szturchanie pingwina, męczenie gada, trzepanie wała, tasowanie, tarmoszenie dżordża, głaskanie korzenia, klepanie józka, polerowanie torpedy, grzmocenie armaty, lukrowanie pączka, stukanie tukana, ściąganie kaptura, ostrzenie ołówka, zgniatanie Piotrusia, rypanie kasztana, robótki ręczne, walenie niemca w hełm, randka z Renią Rączkowską) - zachowanie seksualne, polegające na stymulacji penisa, w celu osiągnięcia orgazmu. Odbywa się ona bez udziału partnera. Uznawana jest za normalną metodę regulacji napięcia seksualnego u osób, które nie mają możliwości zaspokojenia popędu w inny sposób (więzienia, służba wojskowa, szpitale, nałogowi gracze). Niesie wiele pozytywnych skutków np. zmniejszenie ryzyka zachorowania na raka prostaty, czy nauka lepszej kontroli swojego ciała [tu grzesiu jebnij wykresik].

Masturbacja u kobietEdytuj

[potrzebne źródło]

PatologiaEdytuj

Facet, który podczas masturbacji smaruje swoje narządy ostrym ketchupem i nagrywa to na kamerkę.

Więcej od Wikii

Losowa wiki