FANDOM

Z8804859Q,Bloger--Kominek---czyli-Tomek-Tomczyk-moze-sobie-pozwolic

Kominek - bloger, prowadzi blogi:

kominek.in

kominek.tv

kominek.es

O sobieEdytuj

Mówią o mnie, że jestem „królem blogerów”, najlepszym, najpopularniejszym i najbardziej wyrazistym polskim blogerem, ale powiedzmy sobie wprost: to propagandowe gadki, którym z braku wrodzonej skromności nie zaprzeczam, ale też których nie powielam, bo brzmią tyleż prawdziwie co żałośnie. Czyta mnie miesięcznie 200 tys. ludzi, ale w skali 40-milionowego narodu i 6-miliardowego świata to tyle co nic.

A mniej poważnie, ale bardziej serio Kominek: nie jest profesorem, nie ma doktoratu, ma za to magistra, ale nie pamięta za jakie grzechy. Nigdy nie skończy trzydziestki. Marzy, by zostać kiedyś prezesem, dyrektorem, współzałożycielem czegokolwiek albo członkiem zarządu. Jakiegokolwiek. Znany z tego, że wszystko wie najlepiej i do wszystkiego ma jakiś stosunek.
Na co dzień przed nikim nie odpowiada, nikomu się nie tłumaczy, nie wie co to stres i brak wolnego czasu. Nie rozumie po co żyje i dla kogo.

Jest autorem czterech książek, w tym trzech swoich oraz setek publikacji z zakresu szeroko pojętych relacji damsko-męskich oraz mediów.
Kocha piłkę nożną, kobiety, boks, tenisa, Kubicę i saunę. Dużo czyta, głównie o sobie. Żyje w celibacie, nie pije, nie ćpa, pali tylko wtedy, kiedy pije.
Nigdy nie udowodniono mu, że na czymkolwiek się zna.