FANDOM

Skill radzenia sobie z emocjami i uczuciami. Swoimi i innych ludzi.

Osoby inteligentne i świadome również mogą mieć problem z inteligencją emocjonalną. Polega na złym przeżywaniu emocji, często nadmiernym i wyolbrzymionym. Może na to wpływać wiek i inne problemy brachola.

Inteligencji emocjonalnej nie ma osoba, która nie panuje nad sobą i traci kontrolę nad tym co robi i mówi.

Zamysłem inteligencji emocjonalnej jest niezależność od świata zewnętrznego. Wszystko co jest poza umysłem - nie ma wpływu na to, co dzieje się w głowie. Umysł poza ciałem.

Na szczęście inteligencji emocjalnej można się nauczyć. Dobrym sposobem jest wyciszenie i doprowadzenie swojego życia do ładu i harmonii. Człowiek, który to opanował nie przejmuje się zewnętrznymi bodźcami i jest cały czas spokojny(oprócz ekstramalnych sytuacji, choć spokój podczas napadu terrorystycznego to też dobra rzecz).

Inteligencja emocjonalna a mechanizmy obronneEdytuj

Należy zwrócić uwagę na fakt, że inteligencja emocjonalna jest siłą psychiki, a nie zbiorem mechanizmów obronnych, które człowiek tworzy w swojej głowie z obawy przed zranieniem przez okrutny świat i jeszcze gorszych ludzi.

Stosowanie mechanizmów obronnych, np. wyparcie pewnych faktów ze świadomości może mieć zły wpływ na zdrowie i w efekcie wytworzyć nerwicę. Jest to często spotykane wśród młodzieży i ludzi udających niezależnych, mających na ustach opary po słowie "wyjebane", które używają równie często jak kurwa, pizda i chuj.

PrzykładEdytuj

Ustawiania statusu związku na [[facebook]Facebooku]] jako "skomplikowane". Stosują to debile, którzy nie ogarniają emocji i muszą za wszelką cenę wyrzucać brudy swej duszy na facebooka, z nadzieją, że kogoś to obchodzi choć trochę bardziej, niż długość penisa mojego wymyślonego psa.