FANDOM

Lachon, Białogłowa, dziewoja, krasawica. Dziewczyn na świecie jest wiele, dużo z nich to głupie pindy, brzydkie bez zębów trzonowych, śmierdzące jak ogórek, który wsadzają sobie w pizdę, oglądając śp. Justina B. O takich plebsach artykuł ten nie jest. Mając na myśli dziewczynę, myślimy o niekoniecznie ładnej niewieście, która jednak zachowuje się kobieco i wprowadza w kręgi pozytywną atmosferę.

(21:33:41) Kłapouchy: dobra ustalamy wspolny meski front
(21:33:55) Kłapouchy: baby są glupie nie mozna im ufac
(21:34:42) Mistrz Defik: rzecz w tym,
ze kobiety potrafią przez większość czasu myśleć cipą
(21:34:49) Mistrz Defik: a faceci penisem tylko czasami...
(21:34:54) Mistrz Defik: i nei robią aż takich głupot
(21:35:13) Kłapouchy: nie spotkalem sie jeszcze
z takim stwierdzeniem ale mi sie podoba

Narada Starców Świata, Czerwiec 2011

AtrakcyjnośćEdytuj

Dzieli się na bardzo wiele aspektów, które dopiero po podsumowaniu dają pełen obraz rzeczy. Np. większe profity można uzyskać, umawiając się z dziewczyną, która w skali atrakcyjności ma 6/10, niż 8/10, jeśli ta dodatkowo potrafi gotować, jest inteligentna, ma więcej znajomych i nie ma parcia na pieluchy.

UrodaEdytuj

Jeden z dwóch najważniejszych wyznaczników atrakcyjności. Każdy patrzy i bierze pod uwagę głównie urodę, ale nie każdy się do tego otwarcie przyznaje. Ludzie z natury lubią ludzi ładnych, co jest potwierdzone psychologicznie. Świadomi wiedzą, że z naturą się nie walczy, lecz żyje w zgodzie.

Twierdzenie, że wygląd się nie liczy, jest łudzeniem się, że odrażająco brzydkie ciasto będzie w środku smaczne. Jeśli piekarz nie potrafi upiec ładnego ciasta, to nie należy robić sobie nadziei, że umie też zadbać o smak. Gdy dziewczyna nie potrafi o siebie zadbać(każda kobieta może w każdej chwili podnieść swoją atrakcyjność o jeden punkt, o ile wcześniej tego nie zrobiła, ogarniając się), trudno wymagać by w środku była poukładana i warta uwagi. Poza tym ludzie ładni są bardziej lubiani, przez co związku z teorią kręgów mają większe predyspozycje osiągnąć sukces. Zwiększa się również przebojowość i czystość umysłu - ładna dziewczyna nie ma kompleksów grubej dupy(nie jest to regułą, w zasadzie ładne dziewczyny bywają przez swoją urodę mocno zjebane, ale tendencja uroda -> lepsze wnętrze z pewnością istnieje). Dziewczyny brzydsze, mające świadomość swojego wyglądu i konkurencji, czują się(prawidłowo) gorsze, przez co tracą na wnętrzu. Zwiększa to znacząco dystans między ładnymi a brzydkimi.

TwarzEdytuj

W klasyfikacji dzieli się na podkategorie poszczególnych części, jednakże na podstawie ogólnego wyglądu, połączenia wszystkich części razem, można określić atrakcyjność twarzy. Każdy aspekt urody ma znaczenie, jednak twarz jest głównym wyznacznikiem. Choćby ze względu na powiedzenie "ile płacisz twarzowego?", które ma na celu obrażenie osoby i zasugerowanie, że ma w chuj paskudny ryj. Nikt nie pyta ile dopłaca do grubego tyłka, czy paskudnych kudłów na głowie. Poza tym twarz jest jednym z elementów, dzięki któremu można rozróżnić kobiety. Gdyby ułożyć je nago obok siebie i ocenić nogi, pośladki, brzuch, piersi - wszystkie części ciała będą zbliżone wyglądem. Buzia jest unikalna.

CeraEdytuj

Dziewczyna z brzydką cerą, łuszczącą się, paskudnymi piegami, pryszczami i syfami z pewnością nie skradnie żadnemu szanującemu się facetowi serca. Cera musi być czysta i delikatna. Bez żadnych wąsików pod nosem. Dobrze dopasowany makijaż, preferowany lekki.

OczyEdytuj

Prawie najważniejsze. Ładne, słodkie oczy mogą zawrócić w głowie praktycznie każdemu. To właśnie w nie wpatrują się zakochani. Kolor niekoniecznie ma znaczenie, liczą się osobiste preferencje. Źle zrobiony makijaż może zabić piękno oczu. Dzięki oczom i spojrzeniu można ocenić inteligencję drugiej osoby[potrzebne źródło].

UstaEdytuj

Większość dziewczyn ma zwyczajne, regularne usta. Mogą zdarzyć się wyjątki, raczej negatywne, gdy dziewczyna ma brzydkie usta, często popękane.

ZębyEdytuj

Białe, równe i zadbane zęby powinna mieć każda dziewczyna. Aparat jest akceptowalny, o ile nie straszy.

NosEdytuj

Nawet dziewczyna z niezłym ciałem może zostać zdyskwalifikowana przez brzydki, kartoflasty, bądź z syndromem baby jagi, nos. Ładny nos jest zgrabny i delikatny.

101357811
BrwiEdytuj

Niewiele kto zwraca na nie uwagę, nie mogą być krzaczaste i łączyć się w jedną - mają po prostu nie straszyć i być dwoma, zgrabnymi kreskami.

CzołoEdytuj

Czoła mogą być wysokie lub niższe, jednakże nie ma to większego znaczenia - nie powinny straszyć, odpowiednio dopasowana fryzura do kształtu i owalu głowy.

MakijażEdytuj

Dobrze dopasowany, delikatny, bez żadnego świecenia, odpadającego różu.

KolczykiEdytuj

W uszach. Kobiety z kolczykami chuj gdzie wie nie wyglądają wcale lepiej. Jest to jednak kwestia gustu.

WłosyEdytuj

Im dłuższe, tym lepiej. Kolor jest kwestią upodobania. Każdy normalny facet uwielbia zapach kobiecych włosów i lubi zanurzać w nich swoje dłonie.

PiersiEdytuj

Nie mogą być za duże, ani za małe. W okolicach C. Niedopuszczalne są piersi obwisłe, noszone w niedopasowanym staniku.

BrzuchEdytuj

Niekoniecznie wysportowany, ale z całą pewnością płaski brzuch. Wystające kości nie są ładne ani seksowne.

DłonieEdytuj

Delikatne, zadbane. Jedynym słusznym kolorem paznokci jest fuksja.

NogiEdytuj

Długie, chude i zgrabne. Koniecznie wydepilowane!

PupaEdytuj

Ładna, zgrabna, kształt według osobistych preferencji, ma wyglądać seksownie w obcisłych spodniach i kusić mężczyznę.

UbiórEdytuj

Dziewczęcy, tworzący całość. Generalnie dopóki dziewczynie zależy na wyglądzie i przykłada do tego wagę, nie ważny jest styl, ale dbałość i wygląd. Dopasowany do okazji - kiedy ma być seksowny - ma być seksowny, kiedy ma być elegancki - ma być elegancki, itp.

WagaEdytuj

Dziewczyna powinna ważyć tyle, by można było ją przenieść przez próg. Nie więcej niż 60kg.

ZapachEdytuj

Każda dziewoja powinna ładnie pachnieć, zawsze. Dziewczyny bez zapachu tracą na kobiecości.

Barwa głosuEdytuj

Nie ma nic gorszego niż piszczący, skrzeczący głos dziewczyny. Potrafi zniszczyć każdą, nawet najromantyczniejszą chwilę. Tak jak i jazgoczący śmiech.

KlasaEdytuj

Kobiety z klasą umieją o siebie zadbać, ubrać się, ładnie pachnieć, zachować się stosownie do otoczenia, wiedzą kiedy wypada powiedzieć soczyste kurwa, a kiedy nie. Niestety niewiast z klasą jest bardzo niewiele.

InteligencjaEdytuj

Ma posiadać własne zdanie i własną wolę. Powinna być w pewnym stopniu indywidualistką, nie podążać za tłumem, potrafić logicznie myśleć, analizować, umieć odnaleźć się w każdej sytuacji. Powinna potrafić porozmawiać na wiele tematów, z pasją opowiadać o swoich zainteresowaniach, a także wyrazić zdanie na tematy nowe dla niej.

CharakterEdytuj

"Złoty charaker" - bogate wnętrze, będące połączeniem innych pozytywnych aspektów osoby. Duża ilość możliwych kombinacji części składowych. Przeciwieństwem jest osobowość suki.

UmysłEdytuj

Otwarty na nowe wiadomości, elastyczny umysł. Łatwo przyswajający nowe rzeczy, chłonny, może być ścisły, lub humanistyczny, ważne aby reprezentował odpowiedni poziom. Wolny od problemów emocjonalnych, zbyt częstych humorków, gier i szantaży emocjonalnych i znaczących zranień.

PrzebojowośćEdytuj

Przebojowa, potrafiąca zadbać o swój interes. Lubi i wie jak się bawić. Mogąca przebić się ze swoim charakterem wsród plebsu, zwrócić na siebie uwagę, zaznaczyć swoje istnienie. Wyróżniać się z tłumu.

Pozycja społecznaEdytuj

Powinna mieć pozycję społeczną odpowiednią do środowiska w którym żyje. Tak więc czego innego wymaga się od dziewczyny z małej wioski od światłej mieszkanki dużej metropolii. Odpowiedni poziom szacunku, i duża ilość kontaktów z ludzmi z tej samej pozycji lub wyższej.

Umiejętności i stan posiadaniaEdytuj

Umiejętności świadczące o tym że zależy jej na sobie, chce się rozwijać. Takie rzeczy jak umiejętność gotowania, znajomość języków, pozycji seksualnych czy inne spejcalne zdolności są w cenie.

Aspekty ekonomiczneEdytuj

Umiejętność dbania o budżet osobisty, brak skłonności do lekkomyślnego przetracania funduszy. Niezależność ekonomiczna, dążenie do zwiększenia stanu posiadania - lepszy samochód, mieszkanie, telefon, ubrania etc. Ogólnie samodzielność finansowa i nie uzależnienie od rodziców czy sponsorów.