FANDOM

Stan zwierzęcej egzystencji. Zabawa w autobus, na kursie kanapa, kuchnia, łazienka, kuchnia, kanapa. Wieczorem zjazd do zajezdni w błogi sen. Czasami zdarza się wyciek paliwa na wskutek przetarcia rury wydechowej.

GenezaEdytuj

Słowo depresja wywodzi się od słowa presja, którą wywiera społeczeństwo na jednostkę. Kup samochód(albo skasuj bilet), zbuduj dom(albo zamykaj drzwi jak szczasz), zasiej drzewo(albo chociaż podlej kwiatki) i spuść się ze skały w dół bez zabezpieczeń. Człowiek męczony od rana do jutra ciągłymi upomnieniami i nieustannym zawracaniem dupy, wypala się i postanawia położyć na wszystkim przysłowiowego chuja.

Przyczyny depresjiEdytuj

Wejść w Depresję(24 l.) można przez różne sposoby i sytuacje. Zazwyczaj potrzebny jest do tego wyzwalacz. Przyczyną może być rozstanie z poprzedniczką, śmierć suki, itp.

Przebieg depresjiEdytuj

Zabawa z Depresją z początku bywa całkiem przyjemna. Co wieczór po twarzy spływa strumień rozkoszy, z głośników leci spokojna muzyka, a my nie mamy ochoty nic jeść.

Jednak jak zawsze, wszystko się nudzi i po jakimś czasie szuka się czegoś świeżego. Zaczynają się nowe fantazje jak skończyć, oglądanie w Internecie filmików, którzy odważyli się na publiczne show. Po głowie zaczynają chodzić plany by zrobić to samo ze swoją Depresją. Niewiele kto ma na to odwagę. Prawdopodobnie dlatego, że Depresja jest domatorką i nie lubi opuszczać mieszkania. Najchętniej leżałaby tylko w łóżku lub na kanapie.

Wyjście z depresjiEdytuj

Ludzie, którzy wejdą w depresję zazwyczaj niechętnie z niej wychodzą. Z prostej przyczyny. To jest przyjemne i wygodne. Gdy przykładowa matka dopierdala się do syna o wszystko i nic, np. posprzątaj pokój, wynieść śmieci, znajdź sobie dziewczynę, zawsze można powiedzieć: "Mam Depresję".

Aby wyjść z depresji niezbędny jest wyzwalacz, siła woli i czysta chęć.